Ledige stillinger

HR og KHMS-rådgiver

Vi er inne i en vekstfase, og trenger derfor flere dyktige medarbeidere. Vi ønsker å styrke administrasjonen med en person som kan ta eierskap til HR- og HMS-arbeidet i bedriften.

Hvem søker vi:

Vi ser etter deg som er opptatt av kvalitet i alt du gjør. Du søker hele tiden etter måter å jobbe smartere på og kontinuerlig forbedre løsningene og systemene vi arbeider etter.

Vi søker en person som ønsker å ta ansvar og utvikle våre systemer og rutiner til å bli enda bedre. Og som ønsker å bidra til å løse administrasjonens oppgaver.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Stor påvirkning av egen arbeidshverdag
  • God faglig utvikling
  • Vi mener selv at vi har et raust og hyggelig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikle og vedlikeholde system for HMS, kvalitet og miljø
  • Lede og følge opp ISO-revisjoner, evalueringer og kontroller
  • Være en ressurs i HMS-arbeidet i leveranseprosjekter
  • Utvikle og vedlikeholde selskapets HR-rutiner
  • Delta i rekrutteringsprosesser
  • Være en ressurs i personalarbeidet
  • Andre administrative oppgaver etter behov

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innen administrasjon, HMS og/eller HR
  • Erfaring med HMS arbeid og HR arbeid
  • Kjennskap til gjeldende regelverk, herunder aktuelle ISO-standarder
  • Gode datakunnskaper

Personlige egenskaper:

  • Stor interesse for faget
  • Du gjør alltid ditt beste for å løse og gjennomføre oppgavene
  • Du er selvgående
  • Du bidrar positivt til arbeidsmiljøet
  • Du søker hele tiden etter forbedringer og smartere måter å løse oppgaven på

Spørsmål?

Har du spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med Rune Trohjell, CFO, på telefon 901 08 884.


Søknadsfrist: Snarest


Skriv ut